X
  • baner_strona_glowna_2.jpgbaner_strona_glowna_2.jpg


Przeciągnij produkt do koszyka
Produkt został dodany do koszyka

Reklamacje i zwroty

ZWROTY
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki - pod warunkiem, że towar fabrycznie zapakowany nie został rozpakowany z oryginalnego opakowania. Zgodnie z ustawą zwrotu może dokonać tylko i wyłącznie konsument, czyli klient indywidualny, a warunkiem przyjęcia zwrotu jest pisemne oświadczenie klienta. Rezygnacji można dokonać w przypadku, gdy zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane i wysłane - drogą emailową lub przy pomocy formularza kontaktowego.

REKLAMACJE
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do reklamowanego towaru należy dołączyć wypełniony dokument Reklamacja, w tym celu należy skontaktować się ze sklepem. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu kilku dni roboczych od ich otrzymania. Towar reklamowany zostaje wymieniony na inny, pełnowartościowy, a w przypadku, gdy jest to już niemożliwe (towary niepowtarzalne, wyczerpany nakład), sklep zwraca kupującemu równowartość ceny produktu lub oferuje inne, dostępne w sklepie towary do wyboru kupującego.

GWARANCJA, RĘKOJMIA ORAZ PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Przed odebraniem przesyłki kupujący powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki jest uszkodzone, nie należy przyjmować przesyłki i w obecności kuriera/pracownika Poczty Polskiej sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest warunkiem niezbędnym uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia, czy okradzenia przesyłki w transporcie.




 

loading